One night in Bangkok.. - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Bert en Resie - WaarBenJij.nu One night in Bangkok.. - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Bert en Resie - WaarBenJij.nu

One night in Bangkok..

Door: Resie en Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Resie

21 December 2013 | Myanmar, Rangoon

Dit is even een kort berichtje dat we goed zijn aangekomen in Yangon, de hoofdstad van Myanmar.
Heerlijk relaxed om donderdag om 16.00 uur naar het station, lekker relaxed op Schiphol, alles loopt op rolletjes.
De tussenstop in de paarsgroene paddestoel van Abu Dhabi is leuk, herkenning alom.
We sliepen een nachtje in het Amari hotel, dat ligt bijna op het Don Muang airport in Bangkok. En nu, na een uurtje vliegen, zitten we in Pho Sien Hotel in Yangon.
We genieten nu al van ca 30 graden; straks een heerlijk koud biertje...

• 21 December 2013 - 09:07

Ron, Sigrid, Aurea En Tiago:

Dag genieters,

Klinkt goed: 30 graden en een biertje. Wij zijn gepakt. Over 24 uur vertrekt ons vliegtuig dus we moeten nog even geduld hebben ...

Alvast veel plezier daar in Birma.

• 21 December 2013 - 10:26

Helma, Fred, Jeroen En Tessa:

Het klinkt al weer allemaal helemaal goed.
    Vooral dat weer. Hier waait het hard en is het triest weer, dus we zijn jaloers.
    Geniet van jullie vakantie en we volgen jullie op afstand.

• 21 December 2013 - 19:56

Paulien En Simon:

Wel ja, zin in een koud biertje ! Hier zou je het biertje liefst verwarmen tot 30 graden !
    Heel fijne tijd, en geniet maar volop.

• 21 December 2013 - 21:55

Harrie:

Fijn dat jullie reis zo soepel en ontspannen verliep. En nu kan het
    genieten echt beginnen. Heel veel plezier nogmaals.
    Het weer is hier grauw en kil. Het enige positieve is dat we de kortste
    dag achter ons hebben.

• 22 December 2013 - 23:35

Wima:

Hallo wereldreizigers Fijn dat de eerste ronden zo goed verliep ,
    geniet verder van jullie reis ,volg jullie xxx wilma