Biken in Bagan - Reisverslag uit Pagan, Myanmar van Bert en Resie - WaarBenJij.nu Biken in Bagan - Reisverslag uit Pagan, Myanmar van Bert en Resie - WaarBenJij.nu

Biken in Bagan

Door: Resie en Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Resie

05 Januari 2014 | Myanmar, Pagan

Ruim 2 weken onderweg en al veel beleefd. De 2daagse wandeling was bijzonder en pittig.Inmiddels hebben we ook 2 dagen met de mountainbike in de omgeving van Mandalay rondgefietst. Een groot reizend circus van 21 witjes, we hadden veel bekijks.Iedereen stormt naar de straat en zwaait en roept, Willen Alexander zou jaloers op ons zijn

Oud en nieuw was erg leuk met een bbq naast het zwembad van ons hotel.

Inmiddels zitten we in Bagan. Daar zijn duizenden grote en kleine pagodes, geweldig om te zien. Bagan kan zich meten met Angkor What, veel mistieks in de vele oude tempels

We sjezen op elektrische scotertjes van de ene naar de andere pagode, volop genieten, zeker als je daarna kunt afkoelen in het zwembad. Want het weer in Birma blijft geweldig; elke dag rond de 30 graden en 's avonds koelt het lekker af, zeker in de bergen. Pas een of twee keer zagen we een wolkje aan de strakblauwe lucht.

Nog 1 week te gaan in Birma en daarna naar Thailand.

Groetjes Bert en Resie

• 05 Januari 2014 - 10:53

Jet En Leo:

Hoi vakantiegangers. wij zijn vreselijk jaloers, bbq bij het zwembad, maar we gunnen jullie het wel.
    In Nederland is het zacht weer(10 graden), dus zeker geen elfstedentocht.
    Geniet ervan.
    groeten Jet en Leo.

• 08 Januari 2014 - 17:38

Helma, Fred, Jeroen En Tessa:

Hoi Bert en Resie,

De allerbeste wensen voor 2014 en daarna natuurlijk. Klinkt weer helemaal goed wat jullie allemaal meemaken. Geniet ervan verder.
    Groeten Fred, Helma en kids.

• 10 Januari 2014 - 22:08

Paulien En Simon:

Zeker nog geen blaren van de zon ? Nou, wij ook niet. Hier is het tamelijk warm voor de tijd van het jaar, maar wel vaak een snijdende wind.
    We zouden ook wel willen bbqen, maar Birma is voor ons een beetje ver weg.
    Geniet maar voor ons mee !!

• 12 Januari 2014 - 21:15

Stefan En Sanne:

Hi Bert en Resie! Wat fantastisch om te lezen!!! Geniet er nog heerlijk van samen!! Liefs, Sanne